Totaal aantal pageviews

donderdag 26 april 2018

Gezichten

Mieke heeft er echt oog voor, ze zag weer een gezichtje. Een mooie hoor en geen twijfelgeval:

En Mieke zag er nóg een. Die past precies bij mijn ei. Het is geen gebruiksvoorwerp, dat was mijn ei ook niet. Maar wel leuk. 'Op de worst bij de zuurkool in een Parijs restaurant', schrijft Mieke.

'Kijk', mailde Ferrara,
'Kijk wat ik zag toen ik vanmorgen mijn vest wilde opvouwen'...

Ik keek en ik zag het ook!!!

En dan nog eentje van Emie. Uit het mooie Italia. Ook een hele mooie.

Wat een pile is, weet ik sinds ik als vijftienjarige in de Hema werkte. In Terneuzen en daar kwamen altijd veel Belgen.
Eentje daarvan vroeg me een keer waar de pielen lagen. Huh? Waar de pielen lagen?
Ik kwam uit Dordrecht en daar betekende piel, piemel, penis.
Met een rood hoofd ging ik het toch maar vragen aan de chef.
Hij verwees me naar de batterijen en lachte me hartelijk uit.


 Bedankt voor het speuren en insturen, ladies. En iedereen die een gezichtje ziet, kan het nog steeds meedoen hoor. Het blijft leuk.

10 opmerkingen:

Neeltje zei

Zeker leuk, die van die worst was toch even een zoekertje,tot ik de uitleg van Mieke er bij las

miekequilt zei

Graag gedaan. En ik blijf kijken of ik nog iets zie.

Kitty zei

Hahaha, leuk weer zeg! Ik heb er gisteren nog op zitten (of eigenlijk staan) letten bij het piepers jassen, maar niks hoor...

Het lieve leven... zei

hihi zo leuk!

Ferrara zei

Goed gezien dat achterlicht op de auto. Het blijft leuk speurwerk.

Nietzomaarzooo zei

Daar word je blij van. Grappig die gezichtjes en je gaat er steeds meer zien.

Els04 zei

Haha, pielen zeggen wij ook :)
Platte pielen, dat is lastig :)

sjannesblog.com zei

Ja, blijft leuk. Ik ben alleen niet zo'n goede speurder.

Sjoerd zei

Haha, er zitten weer een paar mooie exemplaren tussen. Ik ben ook nog steeds opzoek.

Mrs. T. zei

Leuk hoor!