Totaal aantal pageviews

zaterdag 17 maart 2018

Nogmaals de kijkcijfers én de uitslag van de verloting

Toen ik een tijdje geleden een beetje reclame maakte voor de kunst van mijn zwager, hebben velen van jullie bij hem gekeken.

Paul mailde: Jij hebt veel volgers: gisteren had ik opeens 162 individuele bezoekers op mijn website. Die hebben gezamenlijk 514 pagina’s bekeken, dus gemiddeld hebben de bezoekers vanuit de home pagina zo’n twee keer doorgeklikt naar een onderliggende pagina. Dat is ongekend voor mijn doen! Geinig!

Een dag later: 
…en gisteren nog eens 27…
Weer  later heeft Paul me een grafiekje gestuurd en daaruit bleek dat hij 233 kijkers had gehad. 

Dat vind ik natuurlijk echt heel leuk. Jullie zijn trouwe kijkers en ja, Paul maakt ook echt mooi werk. 

Dit was in dezelfde week waarin bleek dat ik in totaal een miljoen bezoekers heb gehad. 
En om die reden een boek wilde verloten. Namelijk een boek dat ik met veel plezier heb gelezen.
Kruip nooit achter een geranium, van Barbara van Beukering.




Dat boek is gewonnen door haar van het blog Nietzomaarzooo
Als je me je naam en je adres opstuurt (bettievdgriend@hotmail.com) , dan post ik het boek naar alle waarschijnlijkheid a.s. maandag en dan is dinsdag bij jou.
Daarna ben ik natuurlijk supernieuwsgierig wat je er van vond.

Em voor alle anderen geldt: jammer dat ik geen hele, hele dikke stapel van die boeken had, maar weet dat jullie bezoekjes en reacties op mijn blog heel erg gewaardeerd worden. Dankjulliewel!




 

14 opmerkingen:

Lot zei

Heel leuk dat zij het boek gewonnen heeft, dat gun ik haar echt.

pourquoi pas ??? zei

Wat leuk, dit is echt een hele leuke winnares.

schrijfselsvanmij zei

Ik ga haar blog lezen en volgen

Sjoerd zei

Mooi toch, je hebt mensen gelukkig gemaakt...

Nietzomaarzooo zei

Joehoe!!!

Wat leuk dat ik de winnaar ben geworden. Zal je mijn adresgegevens mailen. En na het lezen laten weten hoe ik het boek heb ervaren.

Neeltje zei

Hwel leuk, alles!

Neeltje zei

Heel!

Marthy zei

Heel mooi, dat werk van je zwager en ik bekeek alles. Ik gun de winnares het boek van harte, echt, maar ik had het zelf ook wel willen hebben. Maar je kan niet alles hebben in het leven, zei mijn moeder dan en ze had en heeft nog steeds helemaal gelijk.

Bertiebo zei

Je moeder had gelijk, Marthy, evenals mijn moeder

sjannesblog.com zei

Nu moet ik het boek zelf maar eens gaan opzoeken, want ik wil het graag lezen. Niet dat ik had gedacht het te winnen, want ik win nooit iets. Ha ha.

Pippa's Hus zei

Ik had ook even bij je zwager gekeken, mooi werk maakt hij. XX Esther

miekequilt zei

Leuk voor je zwager, al die extra kijkers. En nu met zijn allen het boek kopen, vragen, delen, (uit)lenen!

lien zei

Haha ik was ook even bij je zwager gaan kijken, altijd leuks nieuwe blogs ontdekken!

mirjam kakelbont zei

Echt hartstikke leuk voor je zwager!
Degene die je boek gewonnen heeft, verdient het.
Lieve groet