Totaal aantal pageviews

dinsdag 5 september 2017

Limited Edition

Ik was nog lang niet aan het eind van een saaie wandeling en de vishandel was dicht en ik moest een eind omlopen en toen... zag ik haar. 
Met een lang, jasachtig vest.
Ik fleurde er helemaal van op. Ook van haar dochtertje trouwens. 
Ik was al een stuk verder toen ik bedacht dat ik best kon vragen of ik een foto mocht maken van haar rug. 
Dus ging ik terug om het te vragen.
Dat vond ze leuk. Haar dochtertje ook zoals je ziet:

Ik was afgeleid door dat lieve kleine meisje met haar tasje, daardoor is de foto niet zo duidelijk qua tekst. Er staat:
 I'm not perfect, but I am limited edition.

En zo is het maar net. Dat geldt voor ons allemaal, toch? 
Fijne dag gewenst!

17 opmerkingen:

KnutzEls zei

Superwoman

miekequilt zei

Prachtige foto.

Marlou zei

Hoi Bertiebo,

wat een schitterend vest!
Zou ik zo willen dragen...
En die tekst!! jaaa... inderdaad vergelijkbaar met de sticker op mijn blog! Grappig: twee zielen... etcetera...

Groetjes!
Marlou

.

Sjoerd zei

Ik vind het getuigen van lef om zo rond te lopen en je gelijk te halen.

Els04 zei

ja!

Fien. zei

Wat een enige foto.
Twee werelden samengebald.

Het lieve leven... zei

wow...mooi!!!

Jeanne zei

Wat prachtig!

Happy Earl Grey zei

Geweldig!!! Groetjes El

In de weer zei

Ik vind het zo leuk dat jij dan terugloopt om te vragen om een foto te mogen maken, top !!!

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

haha, fantastisch als je dat tegenkomt en wat goed dat je er oog voor hebt. groet Pauline

Jeanette Renting zei

Geweldig. En ik zou ook afgeleid zijn, wat een schatje dat meisje....

Marthy zei

Gaaf!

Pippa's Hus zei

Zo is het! Er is van ieder van ons maar eentje, hoe bijzonder is dat! XX Esther

Mrs. T. zei

Ferrara zei

Wat leuk. Volgens mij krijg jij iedereen voor de camera.

Kitty zei

Heel leuk, hihi, maar wat ik me nou afvraag he... Vertel je er dan ook bij dat je het op je blog zet? :)