Totaal aantal pageviews

dinsdag 14 februari 2017

Beelden in de sneeuw

Ja hoor, komt zij ook nog even aankakken met beelden van de sneeuw. Dat heeft iedereen nu toch echt wel gezien.
Oké, daar ben ik het mee eens, maar dit zijn echt beelden. In de sneeuw.




Bovendien: het zijn mijn beelden. Gewoon  in mijn eigen tuin hè. Dus dat mag best nog.
Trouwens nog even en we spreken van de barre winter van 2016/2017, haha. Maar dan moet er nog wel wat gebeuren.
Voorlopig ga ik vandaag  even genieten van het zonnetje. Hoop ik. Want vandaag is mijn schooldag en het is nog donker als ik vertrek. Maar ik ben om twee uur klaar, dus...


10 opmerkingen:

Marlou zei

Goedemorgen Bertiebo,

nee hoor: jij mag het hele jaar door sneeuwbeelden tonen.
No problem!
De sneeuw is zo mooi zacht gevallen, zonder wind en met dikke vlokken, dat alles mooi gelijkmatig bedekt is.
Prachtig!!

Dagdag!
Groetjes van Marlou

.

Vlimbouter zei

Leuke beelden, daar in jouw tuin. gelukkig schijnt vandaag de zon!

Pippa's Hus zei

Kom maar op met die beelden in de sneeuw. Hier is geen vlokje gevallen ik ben een beetje jaloers op al jullie prachtige beelden. XX Esther

izerina zei

Vanmiddag is die sneeuw vast weg. Op tijd gefotografeerd

Wieneke zei

Nou, ik vind het best wel bijzonder, want wij hebben geen sneeuw. Wel een smerige oostenwind recht van de toendra, maar gelukkig is die vandaag voor het laatst.

Els04 zei

tof!!!

Matroos Beek www.beekblog.com zei

Die zijn echt leuk!

Inge zei

Mag hoor, sneeuwbeelden uit eigen tuin :-)

Jeanne zei

Over een paar dagen is alle sneeuw weg, dus waarom zou je die leuke beelden met die sneeuwpetjes niet laten zien? Leuk gezicht zo!

Alet Venhuizen zei

Ik vind ze mooi, je sneeuwbeelden!