Totaal aantal pageviews

zaterdag 3 september 2016

Make-up en kwast

Dit vond ik wel grappig.
Het ene moment zat ik te kijken naar een make-up advertentie. En ik zat echt te kijken hoor.
Want zelf ben ik een nul op make-upgebied. Ik ben overal allergisch voor, dus ik gebruik bijna niks. Maar ik vind het wél leuk.
Dus ik zat te kijken of ik inderdaad de genoemde types herken. En of nou de make-up de verandering bewerkstelligt, of het model.
Dat make-up heel wat verandering teweeg kan brengen (en een fotograaf ook!!!), dát is wel duidelijk.

Enfin, een half uurtje later was ik aan de wandel en zag ik dit op straat liggen.

Ik gok van iemand die het helemaal zat was, al die make-up. Nee hoor, het zal wel gewoon per ongeluk verloren zijn.

8 opmerkingen:

Jolande zei

Grappig!
Jasmine maakt regelmatig van dit soort make-up foto's die dan ook bepaalde namen krijgen.
Ik vind het wel leuk om te zien, maar zou er zelf niet aan moeten denken.

Matroosbeek zei

Het borsteltje ziet er anders ook al niet te best meer uit...

Mirjam zei

Een beetje make-up vind ik wel leuk, maar het moet wel binnen twee minuten aan te brengen zijn. Ik ben niet iemand die een kwartier bezig kan zijn met make-up.
Fijn weekend,
liefs,
Mirjam

debora zei

of...iemand die een nieuwe had gekocht en haar oude weggekiepert want hij is precies aan vervanging toe,knipoog!

Wieneke zei

Is dat dan geen scheerkwast?

Bertiebo zei

Oh dat zou ook nog kunnen. Ik heb van beide kwasten weinig verstand

Jeanne zei

Er zitten wel spoken bij.............. Ik gebruik een klein beetje make-up en vind het belangrijk dat het natuurlijk blijft. Grappige reclame.

Pippa's Hus zei

Ik vind make-up ook leuk. Zonder lijk ik altijd een beetje moe. XX Esther