Totaal aantal pageviews

vrijdag 16 september 2016

Leuke post

Ha, gisteren was het weer een leuke postdag. Toen ik thuiskwam zag ik eerst een kaart van Jolande. Een Roodkapje. Jolande schrijft dat ze de kaart zo leuk vindt, omdat Roodkapje in een winterlandschap is afgebeeld en je dat niet zo vaak ziet.

Ik heb mijn RoodkapjePinterestPagina  er even op nagekeken voor de zekerheid en inderdaad, slechts een paar winterse Roodkapjes.
Dankjewel, Jolande. Ik ben er blij mee. Uiteraard speur ik voor jou steeds weer naar Assepoesterkaarten, maar die zijn  veeeeeel moeilijker te vinden.

Het was nog niet alles, gisteren.
Ik maak al heel lang Atc's, Artist Trading Cards. Dat zijn kleine kaartjes (8,9 bij 6,4 cm) waarvan alleen het formaat vaststaat en verder niks. Je mag doen wat je wilt, stempelen, knippen, schrijven...
Die kaartjes ruil je dan met mensen die dezelfde hobby hebben, overal op de wereld.
Gisteren kreeg ik drie kaartjes van Grytsje. Kijk, dit zijn haar kaartjes:

Ik vind haar kaartjes echt mooi. We hadden geruild, dus ik wist dat ze zouden komen.
Toch was het een  verrassing en die zat hem niet in de kaartjes, maar in de envelop:

Want die kaartjes, tja die ruil je. Ik heb er zeker duizend, dus dat is min of meer gewoon.
Maar zo'n envelop erbij... dát is een cadeautje!
(En ik kreeg ook een beetje spijt dat ik zelf niet zo'n leuke envelop heb gemaakt voor haar. Nou ja, volgende keer beter)

9 opmerkingen:

miekequilt zei

Wat een enige Roodkapje kaart. En die kaartenruil is leuk zeg.

Emie zei

Wat heb jij een hoeveelheid boeiende hobby's! Maar waar láát je al die spulletjes?

Jolande zei

Fijn dat de kaart weer aangekomen is.
Ik wist dat je een paar winterse Roodkapjekaarten hebt, maar zelf had ik er nog nooit eentje gevonden.
Leuk die atc's in zo'n mooie envelop.

Els04 zei

wow, ja mooi!

Pippa's Hus zei

Wat een mooi kaartje van roodkapje, echt en plaatje! XX Esther

Kitty zei

Lieve post heb je weer gekregen. De atc-tjes zijn geweldig! Ik hart Stampotique stempels! ;)

Marthy zei

De kaartjes zijn ontzettend leuk en de envelop, beeldschoon.

Alet Venhuizen zei

Mooie post!

Matroosbeek zei

Wat een idyllische plaatjes... Hier word ik spontaan blij van. Ik kan er nog steeds bij wegdromen...