Totaal aantal pageviews

woensdag 18 mei 2016

Lijmen

Tegen muziek als achtergrond kan ik gewoon niet.
Ik wil luisteren en als dat niet kan, dan maar niet. En dan komt daar nog bij dat ik ben blijven steken in de sixties. Dus ik loop echt heel erg achter.
Zo komt het dat ik dit liedje afgelopen zaterdag pas voor het eerst hoorde,  in De Taalstaat van Frits Spits. Mijn favoriete radioprogramma. Maar waarom het op zo'n ongelukkig tijdstip wordt uitgezonden, zaterdagmorgen van 11-13 uur is mij een raadsel. Toch probeer ik er zo vaak mogelijk naar te luisteren.
Afgelopen zaterdag hoorde ik dit liedje en ik hield mijn adem in... zo prachtig.
En daarom laat ik het hier ook nog eens horen: Maaike Ouboter zingt Lijmen


8 opmerkingen:

Onliemie zei

Kippevel mooi! Dankjewel om dit te delen! Echt prachtig...

Vlijtig Liesje zei

Dat is inderdaad een heel mooi liedje zeg!

Ageeth Mooij zei

Weemoedig.
Ik luister alleen naar muziek in de auto en wanneer ik thuis aan het schoonmaken ben. En dat botst nog wel eens met de man in huis (liefhebber van Veronica) ;-)

Marga zei

leuk hè, die Frits Spits

Inge zei

Hier staat de radio altijd uit, behalve als mijn man thuis is. Zo gauw ik dan de kans krijg ..... In de auto daarentegen moet hij aan staan, liefst op een informatieve zender.

Els04 zei

Mooi, merci!

Villa Zeezicht zei

Nee, nooit geen radio aan hier in onze Villa, bij hoge uitzondering Radio Klara ;o) Alleen af en toe een mooie cd om echt naar te luisteren. Dit is ook écht een juweeltje, dank voor het delen!

Marthy zei

Ik hou van stilte! Ik dacht dat ik een vreemdeling was met een radio die nooit aanstaat, alleen net als Ageeth als ik in het huis schoonmaak staat er een CD op met sixties muziek. Maar ik lees hier dat er meer zijn zoals ik.