Totaal aantal pageviews

woensdag 4 mei 2016

Hapjes en drankjes

Mijn dag gisteren begon fantastisch met deze twee geappte foto's.
Ik dénk dat de kleinste op deze foto's Noor is. Maar zeker weet ik het pas als ik het vraag.
De tweeling lijkt heel erg op elkaar.
Ik denk het dan ook alleen maar omdat Jet ontzettend verkouden is en dus misschien de fles van haar papa of mama gekregen zal hebben in plaats van van haar liefhebbende grote zus.
Dat we Anna hier zien... dáár is geen twijfel over mogelijk. Zo lief!

Ha,  dezelfde dag werd ons een foto van Odin geappt.
Hij is wat ouder, 4 maanden nu, en een stapje verder dan Noor en Jet.
En hij kreeg z'n eerste vaste voedsel. Broccoli.
(Toen onze kinderen klein waren, bestond broccoli geloof ik nog niet en begonnen we met banaan, met wat sinaasappel)
Het moet een beetje wennen voor hem natuurlijk hè. Dat zie je wel.
Het is zo'n lieverdje en hij kijkt zo ongelukkig...
'Broccoli, tsssss...hoe halen jullie het in jullie hoofd'. Je ziet het hem denken




13 opmerkingen:

Ageeth Mooij zei

Heerlijke foto's van prachtige kleinkinderen <3

Onliemie zei

Volgens mij was die banaan met sinaas en koek veel lekkerder... bweikes Broccoli...geweldig dat snoetje. Anna is al een echt moedertje. Geweldig schattig zo met haar kleine zusje. Fijn zo al die mooie kleinkinderen.

miekequilt zei

Wat een lieve foto's. Echt genieten hè. En zo'n eerste hapje is wennen.

Mapi zei

Wat een lieve schatjes.

Jeanne zei

Ooooo vertederend!

Vlimbouter zei

Grote zus die de fles mag geven. Hoe leuk! Ik ben altijd blij als ik op jouw blog foto's van de tweeling zie. Dan keer ik in gedachten terug in de tijd en beleef terug de babytijd van mijn 2 rakkers...

Inge zei

Geweldig, de foto's! Wat een rijkdom, jouw kleinkinderen :-)

Emie zei

Ach wat lief en aandoenlijk al die kleinkindertjes! Het maakt een onbeschrijflijk gevoel los in grootouders, ik weet er alles van en het valt aan anderen niet uit te leggen.

Er zat gisteren een heel leuk pakje in onze Italiaanse brievenbus, enorm bedankt voor alle lieve attenties. Er komt binnenkort een blogje over.

Alet Venhuizen zei

Lieve mooie foto's!

Mirjam zei

Wat een super lieve foto's maar ik denk inderdaad dat de broccoli niet zo in de smaak valt. Hij had liever ook de banaan met sinaasappel gehad. Die kan ik me ook nog goed herinneren van toen mijn meisjes nog klein waren.
Fijne avond,
liefs,
Mirjam

Marthy zei

Vertederend, die Anna met haar zusje. En die Odin, is duidelijk niet tevreden over zijn eerste hapjes.

debora zei

om superrrrfier op te zijn,je "goudklompjes"!!zo liefff!
ja in onze tijd was het eerst fruitpap,na een maand dan patatjes met groentjes zoals worteltjes(patatjes zijn voor jullie frietjes zeker??aardappeltjes..)
bedankt voor je lieve kaartje!!!geniet van het zonnetje!!

Mijn Kleurenpalet zei

Een moedertje in de dop die Anna :-) en broccoli als eerste vaste voedsel? Tijden veranderen, die van mij kregen ook met 6 weken hun eerste sinaasappelsap, waarom dat steeds anders moet? Maar die gezichtsuitdrukking van Odin is zo grappig! -:)