Totaal aantal pageviews

zaterdag 12 maart 2016

Mist

Gistermorgen had ik weer een vroege tienduizendstappenwandeling. Het was mistig en stil.

En eigenlijk vond ik het wel mooi. Mist kan heel mooi zijn, laat ik het zo zeggen. En ik rekende erop dat de zon wel zou doorbreken en dat is pas echt mooi.
Toen ik vijfduizend stappen had gelopen, dacht ik ik ga terug, dezelfde weg. Dat doe ik anders nooit, maar als de zon dan komt heb ik haar op het mooiste stuk en voor me uit.
Helaas, er gebeurde niks.

En toch heb ik er van genoten, gistermorgen vroeg. Al was ik wel erg blij met een beetje beweging


En met een beetje kleur


16 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooie foto's. Gekke wereld altijd als het zo mistig is he?

janusje zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Bertiebo zei

Janusje ik begrijp er niets van
Ik zit je reactie te lezen en terwijl ik dat doe verdwijnt hij
Mag ik vragen of jij dat zelf deed? Maar eigenlijk denk ik dat niet en verdwijnt er voor de zoveelste keer een blogreactie zonder dat ik er iets aan hebt gedaan
Echt zo irritant

Luz zei

Mooi hoor! Ik denk dat jij vlak bij mijn dochter woont, die kijkt vanuit haar appartement op het IJsselmeer, boven de kinderboerderij. Ik kom er graag en als ik niet in Duitsland zou wonen dan had ik graag daar gewoond, zo rustig en een prachtige wandelomgeving!

Marthy zei

Ook mist is mooi. Ik fotografeer eigenlijk nooit met mist maar ga het toch eens proberen.

Bertiebo zei

Luz dat is idd tamelijk dichtbij, zelfde wijk

Ageeth Mooij zei

Goed hoor, dat je er toch wandelweer van hebt gemaakt!
Bij mist is mijn ademhaling wat moeizaam (lichamelijk door de vochtige lucht en geestelijk door een lichte vorm van claustrofobie ;-)
Mooi is het wel, zeker als de zon doorbreekt.

anja zei

Hoe lang doe je over 10.000 stappen?

Bertiebo zei

Ongeveer een uur Anja. En jij?

Villa Zeezicht zei

Juist mist vind ik zo prachtig om te fotograferen, het lijkt zo onaards allemaal ;o) Goed gelukt hoor!

Anoniem zei

Zolang je maar niet in het verkeer hoeft te zijn, vind ik mist prachtig!
Dus ik kan me voorstellen dat je toch wel een mooie wandeling hebt gehad.

Lieve groet,
Gerry

Pippa's Hus zei

Ik vind mist altijd wel mooi. De wereld word er klein en gezellig van. Maar als ik moet rijden vind ik het niets! XX Esther

anja zei

Geen idee.
Ik wandel meestal een half uur met mijn buurvrouw en dan lopen we 2 km.
Is heel slow, I know:-)

anja zei

Ben trouwens bezig met KOM HIER DAT IK U KUS.
Prachtig!

Els04 zei

mooi!

Vlimbouter zei

Bij ons kwam gisteren de zon pas om 11u door de mist piepen. Maar die mistfoto's van jou zijn heerlijk mysterieus.