Totaal aantal pageviews

zondag 10 januari 2016

Prijs

Hiha: een flink pak bij de post, met een berichtje van De Bezige Bij persoonlijk:

Beste lezer,
Gefeliciteerd!
U heeft meegedaan aan de prijsvraag van zin.nl en u bent een van de winnaars van: John Irving - Avenue van de mysterieën.

In Avenue van de mysteriën keert Irving terug naar de thema's waarmee hij een van de meest geliefde auteurs ter wereld werd. Het is een grootse en meeslepende roman over Juan Diego's avonturen op de Filipijnen, over zijn jeugdjaren in Mexico en hoe heden en verleden onherroepelijk me elkaar in botsing komen.

Wij wensen u veel leesplezier toe.

Met vriendelijke groet, namens De Bezige Bij...


Heerlijk hoor. Een dikke pil (600 blz.) en dan nog wel van John Irving. Dat is hij van De wereld volgens Garp en van De regels van het ciderhuis.

Ik bof maar weer eens.
Moet ik het nou nog eens zeggen? Overal aan mee doen, dat helpt!

9 opmerkingen:

Wieneke zei

Grote goden, het moet toch niet gekker worden, hoor.

Marthy zei

Het klopt! Ik doe namelijk nooit ergens aan mee en ik win ook nooit wat en dat vind ik verder prima zo. De wereld volgens Garp, het leukste boek wat ik ooit gelezen heb.

Ria A.-S. zei

Proficiat en veel leesplezier!

Happy Earl Grey zei

Gefeliciteerd, wat een leuke verrassing voor je. Veel leesplezier. Groet El

Jolande zei

Je lijkt op een vriendin van me, die wint ook altijd vanalles :-)
Ik wens je veel leesplezier en tegen de tijd dat je die dikke pil uit hebt, heb je vast alweer iets nieuws gewonnen hahaha

Stins zei

Oh gaaf, gefeliciteerd en veel leesplezier!;

Vlimbouter zei

Wat fijn voor jou. Veel leesplezier!

Anoniem zei

Gefeliciteerd!
En veel leesplezier gewenst!

Liefs, Gerry

Marloeskreatief zei

Ha ha ,ik zag de titel en dacht nee toch ze heeft weer een prijs ,.......gefeliciteerd je bent gewoon een winnares .zou maar mee doen met de loterij je wint vast ....