Totaal aantal pageviews

donderdag 26 oktober 2017

The Queen (and Little Red Riding Hood)

Ik kreeg weer een kaart van Jolande. Een kaart van mijn favoriete Queen. Jolande was weer eens in London. Zij is er echt zo vaak. Ik ben gewoon een beetje jaloers.
Jolandes verblijf daar werd enigszins verpest, schrijft ze,  doordat ze ook dingen moest doen die ze minder leuk vindt, zoals het zoeken naar een kaart van T. Q.
Jolande, je bent echt geweldig dat je dat voor me doet.
En deze kaart is ook geweldig. Wat je zegt: Her Majesty staat er zelfs twee keer op. Je kunt nooit genoeg van haar hebben.
En dat ze ook nog in de Roodkapje-serie past, 'Roodkapje 80 jaar later', hahaha, die opmerking vergeef ik je graag.
Super bedankt weer hè.
En dan kwam er ook nog een geweldige kaart van Carolien. Zij verzamelt ook Roodkapjekaarten. Deze kocht ze voor zich zelf en meteen ook maar eentje voor mij. En het is ook nog eens een hele leuke kaart.

 'Vandaag heeft ze gelukkig nog geen groen aan',  schrijft Carolien, 'anders hadden we niks aan 't  kaartje'.
Carolien, ik ben  blij met de kaart. Ontzettend bedankt hoor!

5 opmerkingen:

Marlou zei

Hoi Bertiebo,

ahhh, TQ!
Wat moet die een verzameling hoeden hebben... misschien wel een paar zalen vol.
Ik zou er wel een paar willen dragen, hoor... Enig!

Groetjes van Marlou

.

Pippa's Hus zei

Ze ziet er nog goed uit met haar 90 jaar! Lief van Jolanda dat zee weer voor je op zoek ging. XX Esther

Het lieve leven... zei

Heerlijk...wat leuk toch om dat te verzamelen!

Jolande zei

Ik vind de onderste kaart heel erg leuk.
Grappig jouw opmerking dat ik zo vaak in London ben, ik vind zelf namelijk dat ik er veel te weinig kom hahaha

Sjoerd zei

Leuk al die kaarten, en een beetje hulp bij het verzamelen is natuur nooit weg.