Totaal aantal pageviews

maandag 5 december 2016

Sinterklaas

Gisteren vierden wij Sinterklaas. In het huis van Anna en de tweeling.
Met z'n allen. Meer van ons zijn er niet. We zijn dan met 11 mensen(kinderen).
En net als vroeger bij ons kwam Sinterklaas, vergezeld door twee Pieten.
Ik vond het spannend, je hoort wel eens rare verhalen over rare Sinterklazen, die de lolbroek uit gaan hangen en zich niet tot de kinderen richten of nog erger, die enigszins aangeschoten verschijnen.
Gelukkig niets van dat al: deze Sint deugde en de Pieten ook.
Het was echt leuk. Anna had haar moeder nog wel even hard nodig en Odin en de tweeling zijn natuurlijk nog te klein. Die drie trokken zich nergens iets van aan en kronkelden overal tussendoor.

 We hadden een prachtige middag met belachelijk veel cadeautjes. Daar heb ik denk ik een dezer dagen nog wel wat over te vertellen.
Er viel een trend te ontdekken in de gedichten. Waren die vroeger erg lang, tegenwoordig zijn ze kort. Leve het korte gedicht.
En over leven gesproken: de Sint vond dat mijn man en ik toegezongen moesten worden: Lang zullen ze leven.
Om half zes was de bende grotendeels opgeruimd en gingen wij naar huis. Waar ik de rest van de avond doorbracht op de bank, hahaha.

Vandaag gaan we een klein kerstboompje plaatsen. Het kerstservies is al in gebruik Life goes on!

Ps: Voor iedereen die vandaag nog Sinterklaas viert: veel plezier!

12 opmerkingen:

Onliemie zei

Wat een "hoop" mooie kleinkinderen heb je daar op je schoot! Dat is toch wel echt genieten! Fijn dat de Sint en zijn Pieten van het goeie soort waren! :-)

debora zei

oma met haar kleinkinderen,heel mooi!!!!

izerina zei

Rijkdom,die oma-foto

Jeanette Renting zei

Bovenstaande dames zijn me allemaal voor, wat een heerlijke foto met de kleinkinderen.
Fijn dat jullie het zo leuk hadden. Ben benieuwd naar nog meer verhalen.

Katrien zei

Ik word er helemaal happy van...wat een fijn Sinterklaasfeest.

Prachtige oma-kleinkinderen foto.

Villa Zeezicht zei

Och wat heerlijk om dit zo te mogen meemaken! Dierbare momenten met al je lieverds bij elkaar, wat wil een mens nog meer! Lieve foto inderdaad :)

Het lieve leven... zei

Oh wat leuk!! En die laatste foto...echt prachtig!!

Mrs. T. zei

GAaf zeg. Groot fan van het feest ben ik. Al hebben wij het privé nog nooit mét sint gevierd.

Mijn Kleurenpalet zei

Leuk hoor, en gelukkig geen dronken Sint. Dat hoor je wel eens, schandalig. En een prachtige oma met kleinkinderen foto.

Ageeth Mooij zei

Dat was genieten! Mooie plaatjes.

Marthy zei

Wat is het toch heerlijk om kleinkinderen te hebben en er dan Sinterklaas mee te kunnen vieren. Prachtige foto's.

Vlimbouter zei

Mooi,die foto met je kleinkinderen. Wat een rijkdom!