Totaal aantal pageviews

maandag 28 november 2016

Blije Post (2)

Er waren wel wat mensen die het leuk zouden vinden om blije post te ontvangen. Zo veel dat ik moest loten.
Ik heb dat eerlijk gedaan en het leuke vind ik, is dat ik mensen trok die nog niet eerder post van mij ontvingen.
Het zijn Aleida, Jeanette Renting en AnjaM.
Willen jullie mij jullie adres sturen? bettievdgriend@hotmail.com
AnjaM ik denk dat jij gewoon Anja bent en in dat geval ken ik natuurlijk je adres. Maar ik ben er niet zeker van, dus mail toch ook maar even.
Ps: Ga nog maar niet voor je brievenbus liggen hoor, het gaat nog even duren. Maar het komt en wat in het vat zit en beter laat enz. enz.

4 opmerkingen:

miekequilt zei

Gefeliciteerd dames! Uit ervaring weet ik,dat dit leuke post gaat worden.

Pippa's Hus zei

Lieve dames geniet maar fijn van de blije post die naar jullie toe komt! XX Esther

Jeanette Renting zei

Superleuk en ik ga je mailen hoor.

anja zei

Leuk, bertie!!
En ja; Ik ben Anja en lees iedere dag jouw blog.
Zo leuk!!