Totaal aantal pageviews

woensdag 27 juli 2016

Roze

Euro Pride, Gay Pride, Canal Parade, Roze zaterdag...
Ik ben de weg een klein beetje kwijt, want wat is nou wat?
Ik kan het natuurlijk googelen, maar ik ga toch niet naar de evenementen, dus dat doe ik niet.
Eén keer kwam ik namelijk toevallig terecht bij de Canal Parade en toen was het zo verschrikkelijk druk in Amsterdam, dat ik het een beetje benauwend vond. Niet meer dus.
Maar als je op een andere dag in Amsterdam bent, is er ook heel wat roze te zien. Die poster hierboven vind ik mooi.
En de brievenbus bijvoorbeeld:


En over brievenbus gesproken,  er is ook een speciale postzegel

Celebrate diversity and freedom 
staat er. En of je nou gaat of niet gaat:
 Zo is het maar net!

2 opmerkingen:

Jolande zei

Precies!

Marthy zei

Kan ik me helemaal bij aansluiten!