Totaal aantal pageviews

dinsdag 15 december 2015

Spectre

Spectre... de vierentwintigste James Bond film.
Voor mij de derde die ik in de bioscoop zag. Ik begon met Dr. No, toen was ik veertien of zo en die maakte een verpletterende indruk.
Vervolgens zag ik heel lang geen enkele James Bond tot ik de drieentwintigste zag: Skyfall.
Daar heb ik echt van genoten. Van die spectaculaire achtervolgingen, prachtig.
En dus gingen we nu naar Spectre. Ook een beetje omdat ik Daniel Craig zo'n aantrekkelijke James vind.

En? Was het wat?
Jazeker, als je van het genre houdt en je kunt je er aan over geven, dan is het wat.
Weer met spectaculaire achtervolgingen.
En met een bak popcorn natuurlijk!

5 opmerkingen:

Wieneke zei

Het is natuurlijk wel erg knap gefilmd met al die effecten.

Mirjam zei

Tja die beste man doet geen zeer aan de ogen nee...
Ben niet zo heel erg van de actie-films maar deze zal best weer heel goed zijn.
Fijne dag,
Liefs,
Mirjam

Marthy zei

Misschien zou ik moeten gaan om manlief een plezier te doen. En ik moest erg lachen om de opmerking van Mirjam: 'Die beste man doet geen zeer aan de ogen', kostelijk.

Nana zei

Geef mij maar de popcorn zonder de James Bond film. :-)

Vlimbouter zei

Hm, ik ben niet echt een Bond-fan. Ik keek wel naar die film met Sophie Marceau (the world is not enough) omdat ik Marceau een leuke actrice vind.