Totaal aantal pageviews

maandag 21 december 2015

Foto met lied

'Hebben jullie ook zo'n foto waar een lied bij past?', vraagt Els bij Stuur een Foto.
Nou wel zeker heb ik dat. Het gebeurt me echt heel vaak dat ik een lied 'hoor' bij een foto. Of andersom. Dat ik muziek hoor en er een foto bij zie.
Ik kies deze foto:

Misschien omdat ik, door mijn kerstpakket geïnspireerd, toch een beetje naar sneeuw verlang. En naar ijs.
Het lied dat ik er bij vind passen, zit dezer dagen in mijn hoofd. Al een paar jaar is dat zo in december. Ik heb het hier ook al eens eerder laten horen. Maar dat moet kunnen toch?
Ook omdat ik in deze tijd van het jaar altijd verlang naar Londen. In andere tijden van het jaar ook hoor. Een soort altijd durend heimwee naar Londen heb ik.



En mocht je nou meer foto's met muziek willen, dan moet je even bij Els kijken. Want dit is toch wel weer een erg leuk thema.

7 opmerkingen:

Marthy zei

Even heerlijk zitten luisteren, bedankt.

Els04 zei

Geweldig mooi he!

Katrien zei

Mooie clip. ♥

Jolande zei

Hahaha een liedje over London, dat had ik nou nooit kunnen raden :-)

Het gevoel herken ik helemaal. Ik heb nog gedacht aan London van Barry Manilow
en dan vooral om de zin "part of me still has never come back from London",
maar de andere foto had de titel van het liedje er al in.

En dit nummer mag best elk jaar in de herhaling hoor. Het blijft mooi om te horen én om de beelden erbij te zien.

Vlimbouter zei

Mooie muziek! Ik kende die Britse band niet. Dank je wel!

Emie zei

Ook voor mij nieuw dit lied, mooi hoor!

Pippa's Hus zei

Ik ken het ook niet maar het past goed bij de foto, mooi! XX Esther