Totaal aantal pageviews

woensdag 25 november 2015

Roodkapje met een wolf in teckelkleren

Uit St Petersburg, kwam dit Roodkapje. Nou ja, Roodkapje. 'In plaats van koekjes is het een ficus en de wolf is getransformeerd in een dachshund, schrijft Olya. '' But why not and never mind'.
Inderdaad, never mind, ik vind het een superleuke kaart. Met een wolf in teckelkleren!
En op de achtergrond een stukje St Petersburg. Mooie stad vond ik.
De Russische postcrossers doen hun best. Want een dag later kreeg ik weer zo'n leuk, maar twijfelachtig Roodkapje. Uit Siberië deze keer. Van Nastya

8 opmerkingen:

Bernardine zei

De "gewone" Russen kunnen er tenslotte ook niets aan doen. Fijn hè, dat we kunnen postcrossen en daardoor het vertrouwen kunnen blijven hebben in de goede en leuke mensen in deze wereld. Dat is waar het wat mij betreft om draait. Ik zal binnenkort ook weer eens wat kaartjes de wereld insturen....

Vlimbouter zei

Postcrossing. Ik kende dit niet. Dus even gaan opzoeken. Leuke manier om in contact te komen met mensen over de hele wereld. En een goed tegengif in deze angstige tijden!

Katrien zei

Enig! ♥

Ria A.-S. zei

Geweldig leuke kaarten!
En Postcrossen vind ik ook een superleuke bezigheid.
Mooie dag!

Jolande zei

wat een leuke aanwinsten voor je verzameling.

Pippa's Hus zei

Dat is echt leuk, roodkapjes uit de hele wereld! XX Esther

janusje zei

Vraag jij specifiek naar roodkapje-kaarten? Dat lijkt me een leuke manier van postcrossing.

Wieneke zei

Twijfelachtige roodkapjes hahahahahaha.......