Totaal aantal pageviews

zaterdag 22 augustus 2015

Czech Point

Lekker waren deze dingen. Trdelnik. Deeg wordt om een stok gerold en dan geroosterd. Als het klaar is wordt het door suiker met kaneel gerold.


Zo'n hele rol dus hè. Erg lekker. Achteraf las ik dat het helemaal niet Tsjechisch is, maar Hongaars. 
Enfin, een paar  calorieën hebben we er misschien wel weer afgelopen:


Nou dat was het. Ik stop over Praag. We zijn al weer zo lang terug. Maar een fantastische stad is het zeker. Ik ga niet nog eens, maar als ik veel jonger was, zou ik dat misschien wel doen. En dan zou ik hier een keer afspreken. Gewoon omdat ik dat zo leuk vind:


2 opmerkingen:

Wieneke zei

Dank hoor, ik heb van je serie genoten en heel veel dingen herkend.

Pippa's Hus zei

Ziet er lekker uit. Leuk zo'n serie over Praag. Ik ga er vast nog eens heen en dan kom ik eerst hier lezen! XX Esther