Totaal aantal pageviews

vrijdag 27 maart 2015

Maart

Waar ik dit bordje zag, weet ik niet meer. 
Het was gewoon bij een huis, ik denk in Delft. 
Hoe dan ook houd ik niet erg van gezeur over het weer, vooral niet omdat je er geen enkele invloed op kunt hebben en het dus zinloos is.
Maar tsjonge jonge, wat heb ik het gisteren koud gehad. 
Plus dat het de hele (oppas)dag zowat regende, in ieder geval op momenten dat Anna wakker was. Zodat we niet naar buiten konden. 
Anna wilde wel hoor. 'Kinderboerderij, oma? Laarzen aan?  
Regenjasje aan, oma?' 
Ze ging haar fiets alvast klaar zetten. Maar ja, maart hè. 
Dus nu zeur ik toch. Hoewel het er vandaag iets beter uit ziet. 
Ik wens jullie allemaal alvast een fijn weekend!


(Deze foto is dus van twee weken eerder. Maart weet heus wel hoe het moet!)

6 opmerkingen:

Katrien zei

Ik wilde net zeggen, ik zie een streepje zon in de straat... Maar het is van eerder :-)
Leuk mutsje!

Anita Willems zei

'Kom oma!' lijkt je kleindochter te zeggen.

De spreuk is leuk (oh, dat rijmt. Dat was onbedoeld).

Kinderen lijken zich soms niets van het weer aan te trekken. Ik probeer er altijd een voorbeeld aan te nemen, maar in werkelijkheid heb ik een hekel aan regen.

Marga zei

tja...vooral de middelste regel is momenteel zeer op ons beiden van toepassing!

Marloeskreatief zei

Leker grietje

Jolande zei

De tekst op het bordje vind ik leuk, maar de foto van Anna is natuurlijk helemaal geweldig.

Ingrid Orens zei

Ach wat ziet ze er schattig uit, met haar lief mutsje op de fiets !!