Totaal aantal pageviews

donderdag 26 maart 2015

Geordend

Na de rommel van vorige week, koos Els deze week 'Geordend' als thema. 't Is gek, maar ook bij dat thema kan ik best een rommelmarktfoto vinden. Sommige verkopers maken er een puinhoop van met 'graaien maar' als motto. Maar er zijn er ook die alles keurig uitstallen, zeer geordend.

Geordende flessen bijv. 



Of zeer geordend bestek:


En wat ik het leukst vind (en deze foto kies ik dus, Els)


Die doosjes had ik graag willen kopen, maar terwijl ik een foto stond te maken werden ze al verkocht. Tja, had ik maar eerst moeten kopen. Daarna had ik ze altijd nog kunnen fotograferen natuurlijk. 

1 opmerking:

Onliemie zei

Oei een fijne koop misgelopen... maar wel een mooie foto... tja kan gebeuren... het bestek vind ik ook fantastisch... ik zou er moeilijk voorbij kunnen!
Binnenkort trekken we naar de buurt van l'Isle sur la sorge... het mekka van de brocante in Frankrijk ... ik kijk er nu al naar uit!