Totaal aantal pageviews

vrijdag 31 oktober 2014

Красная Шапочка

Technisch gesproken is dit misschien geen Roodkapje. Maar met een beetje fantasie? Toch?
Een Russische postcrosser maakte deze kaart voor mij en gebruikte daarbij een foto van haar hond. Kron, een Siberische Husky van 11 jaar oud. Dankjewel Katherine uit Gorky City. Ik was er weer blij mee.
Een tijdje geleden heb ik al mijn (via Postcrossing) ontvangen kaarten weg gegeven. Behalve natuurlijk de verzamelingen. Zoals de Roodkapje kaarten en de kaarten die met boeken of post te maken hebben.
Ik wist echt niet meer wat ik met alle andere kaarten zou doen, dus deed ik een oproepje op Radio Noordholland.
Er waren vier belangstellenden. Eentje viel af, die wilde alleen kaarten van zeemeerminnen en die had ik niet.
Maar de drie andere dames waren blij met ieder een derde deel.  Dat was trouwens nog best veel.
Ik ben niet meer fanatiek, maar af en toe stuur ik nog een kaartje en krijg er dus ook weer een terug en het blijft maar leuk...

2 opmerkingen:

Katrien zei

Voor verjaardagen blijft echte post ontvangen en sturen ook het leukst!
Goed idee om je overige kaarten weg te geven :-)
Heb ook een tijdje 'gepostcrossed' vond het erg leuk, trof ook een leerkracht van een basisschool die het voor de groep deed.(post uit de hele wereld).

Ingrid Orens zei

Echte kaartjes blijven het leukst ! Postcrossing heb ik nooit gedaan (ik moest het zelfs eerst googelen wat het nu juist was, oeps...), maar ik blijf met verjaardagen en Kerst hardnekkig volhouden...