Totaal aantal pageviews

donderdag 4 september 2014

Rommelmarkt op donderdag


Ik denk dat het Waterlooplein de allereerste rommelmarkt was waar ik ooit kwam. Als kind. Ik denk dat mijn moeder vond dat ik daar wel eens moest zijn geweest. Veel vond ik er niet aan.  Toen.
Nu kom ik er ook nog wel eens. Het is in de buurt van verschillende musea en op een mooi plekje. Het gedeelte met de echte handelaren sla ik over, maar er zijn nog steeds wat boekenstallen met goeie boeken. 3 voor 5 euro, daar kan je niet voor sukkelen. Toch?

Jeanne bezocht weer andere rommelmarkten, namelijk in Engeland. Deze foto's stuurde ze:







Het lijkt mij geweldig, een rommelmarkt in Engeland.  Daar is de onderste foto van. Kringloopshoppen voor een goed doel. Beter wordt het niet.
De bovenste foto maakte Jeanne in haar eigen buurt. Ook voor een goed doel (Roemenië) kun je daar kringlopen, buiten bij een boerderij.  Nou, aangezien Jeannes eigen buurt tamelijk dicht bij mijn eigen buurt is, moet ik maar eens goed gaan opletten...
Leuk dat je meedeed, Jeanne. En pas op hoor, je schrijft dat je nog niks hebt gekocht, maar voor je het weet ben je verslaafd!
Jeanne heeft een blog, dus neem daar vooral eens een kijkje. Je vindt haar hier: klik

3 opmerkingen:

Chantal zei

Ik neem zelf nooit iets van de kringloop maar lever wel veel aan

debora zei

jaaa,rommelmarkten!!!dit is verslavend!!dit weekend weer op stap op zoek naar leuke spullen!altijd leuk om naar je foto's te kijken,ik kan helaas geen doorsturen,ik kan te weinig met de pc overweg(de leeftijd!),maar ga dit weekend weer op pad in belgie groeten debora

Bertiebo zei

Dat is heel fijn, Chantal. Zo blijft er steeds iets nieuws te ontdekken. En Debora veel succes dit weekend. Groeten terug