Totaal aantal pageviews

donderdag 11 september 2014

Rommelmarkt op donderdag, maar het gaat over zaterdag

Behalve dat een rommelmarkt gewoon hartstikke leuk is vanwege de koopjes die je er kunt doen, is het ook nog eens leuk om niet allleen naar de rommel te kijken, maar ook naar de omgeving.
En dan lekker te fotograferen.
Onderstaande foto's maakte ik in en om de IJhallen in Amsterdam.
En het allerleukste is dat ik er zaterdag zelf ga zitten.
In de IJhallen met al onze eigen oude troep. Ha, dan zullen huis en schuur een stuk leger zijn en mijn portemonnee een stuk dikker.
Maar het kan ook zo maar zijn van niet. Maakt niet uit. Ik heb er zo'n zin in!!!!!!!!!!!!!!!!!







Oh ja en de rommelmarktserie loopt nog steeds door hoor. Je kunt meedoen als je wilt. Stuur jouw rommelmarktfoto naar dit adres: klik.    Dan plaats ik jouw foto volgende week hier, met een link naar jouw blog.
Mijn eigen verslag zal wrschlk wat eerder komen. Dat kan ik vast niet bewaren tot volgende week, hihi!

4 opmerkingen:

KnutzEls zei

Jammer dat het een beetje ver is, anders kwam ik zeker even kijken. Ben benieuwd wat je allemaal in de aanbieding hebt!

Jolande zei

Ik ben heel benieuwd en wens je alvast veel succes en heel veel plezier.

debora zei

ik wens je een goeie verkoop,veel volk waarvan weinig kijkers maar veel kopers,knipoog!en mooi weer!en geniet van "mensenkijken"!groetjes debora

Katrien zei

Ben nog niet eerder in de Ijhallen geweest, benieuwd naar je verslag!
Is het moeilijk om daar een verkooppunt te bemachtigen?