Totaal aantal pageviews

donderdag 7 augustus 2014

Rommelmarkt

Vorige week was ik het vergeten, maar nu ga ik gewoon weer verder met het thema 'Rommelmarkt'.
Kijk, mijn dag is eigenlijk al goed als ik zo'n foto maak. De echte Mona Lisa. Nou ja over de echtheid van de echte is ook wel wat te doen geweest, dus ...
Heb je een leuke rommelmarktfoto (iets, iemand, de markt zelf), stuur hem op en ik plaats hem volgende week donderdag met een verwijzing naar jouw blog. Hier is mijn adres: klik
Els stuurde een foto van een superschattig winkeltje. Oh ik wilde dat ik dat had kunnen kopen. Wij hebben echt nog veel speelgoed, van mezelf, van de kinderen. Maar een winkeltje is daar niet bij.

Hier vind je Els' blog trouwens. Klik.  Neem gerust een kijkje. Vindt ze leuk hoor.
Weet je wat, ik doe er gewoon zelf nog eentje. Om vorige week in te halen.

Omdat je op een rommelmarkt werkelijk de gekste dingen vindt, de meest onverwachte dingen bedoel ik.


5 opmerkingen:

Chantal zei

een dobbelfan...

Marga zei

Nou, dat had ik dus wel, een winkeltje, door mijn vader gemaakt. Het staat op zolder, ik ga het de volgende keer als de meisjes komen in de kamer zetten!

KnutzEls zei

Helaas, mijn moeder heeft alles weggedaan. Winkel, fornuis, poppen, er zijn alleen nog herinneringen.
Die dobbelstenen had ik ook wel willen fotograferen. Leuke dingen mee te doen:-)

Zaanse Zolder zei

Wat een leuke foto's !

Ingrid Orens zei

"De échte" Mona Lisa :-)
Een verkoper/verkoopster met gevoel voor humor ! Daar zou ik onmiddellijk een babbeltje mee slaan :-)