Totaal aantal pageviews

donderdag 24 juli 2014

Rommelmarkt

Nou ja, wie wil dit nu in zijn of haar huis ophangen?
Ik in ieder geval niet.
Ik zou wel eens willen weten waar deze plaat terecht is gekomen, bij wie en is het ook werkelijk opgehangen?
Daar zal ik nooit achter komen ben ik bang. Maar de foto is leuk. En gezien op een rommelmarkt natuurlijk.

Deze serie gaat nog wel een tijdje door denk ik.
En je kunt meedoen hoor.
Mail dan een foto van iets of iemand op een rommelmarkt, of van een rommelmarkt zelf,  aan mij.
Hier is mijn adres: klik.
De volgende donderdag plaats ik dan jouw foto met een link naar jouw site.
Oh ja en als je op de foto klikt, wordt-ie groter (hoop ik).

Els stuurde twee foto's en ik plaats ze allebei. De eerste is van een rommelmarkt in Beijing. En je ziet dat een markt in Beijing toch weer hele andere voorwerpen oplevert dan de rommelmarkt in de IJhallen. Bijv. een schattig flesje. zoals je dat op de tweede foto ziet.


Els' blog vind je hier: klik
Ik ben ook in Beijing geweest, maar zoiets leuks heb ik niet gezien, anders had ik het beslist meegenomen.

2 opmerkingen:

Chantal zei

Ik ben niet zo van de rommelmarkten...

Katrien zei

Rommelmarkten en kringlopen kan leren ;-)
Donald ging nooit. Tot de komst van Katrien in zijn leven.
Nu is hij nog fanatieker, zet s morgens vroeg de wekker!