Totaal aantal pageviews

woensdag 16 juli 2014

Novib

Al jaren lang, ik denk bijna vijfendertig jaar, hebben wij de Novibkalender in huis. Een abonnement hebben we en toen ik dat abonnement ooit eens had opgezegd, kwam de kalender gewoon toch. Dat leek me een teken dat ik het niet had moeten opzeggen, dus toen hebben we het maar zo gelaten. Het is voor een goed doel natuurlijk ook hè.
Prachtige foto's zijn het altijd. Echt heel mooi. Altijd van mensen of kinderen in ontwikkelingslanden. En nooit zielige foto's. Juist foto's die de kracht van mensen laten zien. Sterk! De foto van deze maand sprak me ook weer zo aan. Dus ik laat hem gewoon even zien.
Gemaakt in Niger. Door Giacomo Pirozzi

1 opmerking:

Ingrid Orens zei

Groot gelijk dat je je abonnement gehouden hebt - wat een prachtfoto...