Totaal aantal pageviews

zondag 15 juni 2014

Even niet leuk!

'Ik vind het leuk dat jullie het zo leuk vinden in een tent' zo reageerde Wieneke op het vorige stukje.
Hahaha ze zou ons op dit moment niet moeten zien hoor. Het is even HELEMAAL niet leuk!!!
 Het druipt van de regen, het is best koud in vergelijking met de temperaturen hiervoor en ik lig onder mijn dekbed weggedoken dit stukje te typen.
Eigenlijk hadden we gisteren na twee beste weken op weg naar huis gewild. Maar een lekke band verhinderde dat. We moesten lang wachten op de ANWB die trouwens alles keurig oploste en toen had het weinig zin om nog te rijden.
En nu is dus alles gigantisch nat en kunnen we eigenlijk niet weg.
De reden dat we weg wilden is dat ik van top tot teen onder het eczeem zit en het jeukt en het jeukt en het jeukt en dat in het kwadraat. Dus nee:
Het is NIET leuk


13 opmerkingen:

Madelief Weideveld zei

Och Bertie....ik kan helemaal meevoelen hoe vervelend het nu is.
Ik wil dan bijna zeggen: 'Wat heerlijk dat je je laptop hebt'. Misschien helpt het geen zier, maar vanuit Nederland wens ik jullie een goede dag en dat gaan vast meer mensen doen.
Madelief.

Ineke Jonker zei

Wat ontzettend naar voor je, en rot weer en die nare jeuk. Sterkte hoor!

Anoniem zei

Wat jammer nou!! Jullie zijn net in Italie (WAAR??), wil je toch niet al naar huis?? Maar het weer zit niet mee en dan die jeukexceem (door natte weer)Beterschap want je moet wel jeweetwel! Mien

Marloeskreatief zei

Oh jee sterkte ermee ,heel vervelend,misschien te zacht uigedrukt voor jeuk

Wieneke zei

Nee, dit is dan dus minder leuk. Jeuk is ook heel erg niet leuk. Is het netelroos? Dan is het enige dat verlichting brengt gel of creme met menthol erin. In Nederland kun je (heel erg goeie) Mentho10 produkten kopen, maar ik weet niet of je dat in Italië kunt bekomen.

Anita Willems zei

Wat ontzettend vervelend, die lekke band, de regen en de jeuk.
Sterkte er mee.

Marga zei

Mijn vader zei altijd: jeuk is erger dan dorst. Sterkte er mee en groet

Miekes wolwerk zei

Jeuk is erger dan pijn, Heel veel sterkte.

Unknown zei

Dat is echt teveel ellende op een stokje. Sterkte, en een goeie terugrit toegewenst.

KnutzEls zei

Wat een narigheid. Sterkte en goeie thuisreis.

Chantal zei

Maar dat hoort er ook bij

Jeanne zei

Hotel Da Remo in Tenna biedt jullie enkele droge overnachtingen aan in een leuke studio!
Maar het lijkt me dat jullie inmiddels opgebroken zijn....
Ben benieuwd welke richting, noord of zuid.....
Ik hoop richting zuiden, want dat zou o a betekenen dat je je beter voelt!

Bertiebo zei

Wat ontzettend lief van je zus zeg. Maar we zijn inmiddels bijna thuis en van DIT weer krijg ik geen eczeem. Overigens vond ik haar hotel hartstikke mooi. We komen er vast nog wel eens.