Totaal aantal pageviews

dinsdag 20 mei 2014

Laatste keer Boudewijn de Groot

Vorig jaar in mei schreef ik dit: klik
We hebben er inderdaad iets van gehoord. Een gratis kaart + eentje voor de helft van de prijs voor het volgende laatste concert.
Daar hebben we toch maar gebruik van gemaakt, want zoals ik zei: ik ben natuurlijk wel fan van Boudewijn de Groot tot in alle eeuwigheid.
En deze keer hadden we in een stampvolle Philharmonie uitstekende plaatsen en konden we de zanger en zijn muzikanten heel erg goed zien en horen.
Het was een goed concert, waarbij een heleboel oude liedjes gedaan werden. Testament, Verdronken Vlinder, Beneden alle peil, Avond en noem maar op.
Eén lied dat ik niet kende en verder allemaal oud. Ik vond het heerlijk! Leuk dat Boudewijn ook zong met zijn kleindochter Aisha, de dochter van Marcel de Groot. Echt leuk om ze daar met z'n drieën te zien.
En nu is het klaar. Vaarwel, tot ziens, misschien tot ziens. Want wie weet. Er komen geen grote tournees meer en de oude nummers zullen niet meer gezongen worden. Maar misschien wel kleinere, intiemere concerten. Wie weet, we zullen zien. En ik heb natuurlijk de platen nog, dat scheelt!

Tenslotte nog een van de mooiste liedjes van Boudewijn de Groot en Lennart Nijgh:





1 opmerking:

Chantal zei

Hij is een groot zanger in ons land