Totaal aantal pageviews

maandag 12 mei 2014

Kinderen

Dit meisje fotografeerde ik in Artis. Daar zijn ze nogal bezig om publiek te trekken waardoor er bijv.  op de Zoo meravonden altijd wel activiteiten zijn.
Prachtig vond ik dit kind. Ze was nog jong genoeg om te kunnen genieten van het schminken, maar ik denk dat het wel niet zo lang meer zal duren voor er een heel ander soort make-up gebruikt zal gaan worden.

Els stuurde deze week ook weer een mooie foto:

Dit mannetje gaat de wereld vast en zeker nieuwsgierig in en zal de zaken met wat humor bekijken. Ik wilde deze foto net zo groot maken als de mijne, maar dat lukte niet. Het lukte wel, maar dan werd-ie wazig. 
Gelukkig kun je hem ook nog goed zien op Els' blog. Klik

Nog één keer kun je meedoen en jouw mooie, leuke, ontroerende, grappige kinderfoto naar mij opsturen. Dan plaats ik hem hier met een link naar jouw blog. Hier is mijn adres: klik 
De laatste keer dus, daarna kies ik weer een ander thema en kun je natuurlijk ook weer meedoen.

1 opmerking:

Chantal zei

Vooral foto twee, prachtig