Totaal aantal pageviews

donderdag 29 mei 2014

Donderdag... bordjesdag

Nou ik ben er uit hoor. De nieuwe serie wordt: Bordjes. Bordjes? Ja bordjes. En dat mag je zien zoals je zelf wilt.
Bijv. een bordje waar je van kunt eten met een tekst. Zoals dit bordje:

Of een bord dat je ergens ziet hangen en dat je opviel omdat de tekst je aansprak. Honor the teachers sprak mij bijv. aan:



Nou ja, het kan echt van alles zijn. Doe je mee?
Mail je foto aan bettievdgriend@hotmail.com.
Als het lukt plaats ik hem nog dezelfde dag met een link naar jouw blog  en anders de volgende donderdag. Je mag er best drie sturen hoor, maar ik plaats er maar een. De andere twee komen dan later aan de beurt.  En als je geen blog hebt, kun je evengoed meedoen natuurlijk.
Donderdag... bordjesdag.


4 opmerkingen:

Tineke zei

Hoi, wat een leuk idee. Donderdag bordjesdag. Ik ga er eens over nadenken. Ik heb nu net mijn bordje leeg (late lunch) maar dat is een gewoon wit bordje en niet echt fotogeniek. Fijne dag vandaag!!

Katrien zei

Je bent zelf al begonnen met een heel humoristisch bordje!
Ga mijn best doen...

Chantal zei

De mail is onderweg!

Onliemie zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.