Totaal aantal pageviews

zaterdag 26 april 2014

Koningsdag

Wat hadden wij een prachtige KONINGSDAG vandaag.
We zagen vanuit de tuin van mijn nichtje in De Rijp, de koninklijke familie van zeer dichtbij langs varen.
En wat zag koningin Maxima er prachtig uit. Wij stonden in het zonnetje te genieten en hadden sowieso een heerlijke dag. Misschien laat ik morgen nog meer foto's zien. Vandaag had ik echt geen tijd en ook niet meer zo veel puf.
Deze foto kan ook meteen meedoen bij Stuur een Foto van deze week. Het thema is duidelijk. Toch?
En oh ja, kunnen we misschien meteen afspreken dat het gewoon Koningsdag heet en niet Kings Day? Heel fijn!

3 opmerkingen:

Unknown zei

Ooooo, wat geweldig!!!

Jolande zei

Echt hartstikke leuk Bettie dat jullie het zo hebben kunnen meemaken.
Kings Day had ik gelukkig nog niet gehoord of gezien, maar ik hou het gewoon op Koningsdag.

Zaanse Zolder zei

Kings Day? pfffft nee dat gaat nergens over. Ik ben lekker over de vrijmarkt gelopen en daarna heb ik alles op tv gezien. Super dat je het van dichtbij hebt kunnen meemaken.