Totaal aantal pageviews

maandag 10 maart 2014

Nederland in het buitenland

Nederland in het buitenland. Nou, dat klopt wel weer.
Want deze foto maakte ik op een rommelmarkt in Lissabon. Zo'n plaatje verwacht je daar dan toch echt niet.
Het geeft trouwens ook maar weer eens aan dat wij altijd, waar we ook zijn, op zoek gaan naar een rommelmarkt. Niet alleen dat hoor. We lopen altijd eindeloos in den vreemde en zien vele bezienswaardigheden.
Maar of en zo ja waar en wanneer er een rommelmarkt is, dát zoeken we altijd ruim van tevoren uit.
Juliana en Bernhard.
Met hem heb ik niks, maar Juliana vind ik een bijzondere vrouw. Deze week zag ik een uitzending over haar leven gedurende de oorlogsjaren in Canada. Hoe ze praatte, hoe ze keek.  Een vrouw met zo'n opvoeding en zo'n man. En af en toe behoorlijk dwars. Juliana intrigeert me en heeft mijn sympathie, maar dit terzijde.

Heb je een foto die in het thema 'Nederland in het buitenland' past (en dat kun je gerust ruim nemen), mail hem dan:
bettievdgriend@hotmail.com
De volgende maandag  plaats ik hem dan hier. Als je een blog hebt met een link naar jouw blog. Maar als je geen blog hebt en wel een leuke foto, kun je natuurlijk ook meedoen.

2 opmerkingen:

Thérèse zei

Grappig hè? Moet toch van lang geleden zijn. Ik heb trouwens die uitzending ook gezien van Juliana. Wierp toch mooi een nieuw licht op haar.

Kitty zei

Hoe ze er op staat, hand in haar zij, geweldig! :)