Totaal aantal pageviews

maandag 17 februari 2014

Harten of hartjes.


Mijn laatste hart alweer. Ik stop met deze serie. 't Is niet dat ik er niet genoeg meer heb, 't is meer dat ik er genoeg van heb. (Dat komt misschien wel een beetje door Valentijnsdag).
Ik laat er nog twee zien van anderen.
Deze is van Agnes, de vriendin van oudste en ik vond het echt een superleuke foto. Agnes dacht dat de groenteboer haar leuk vond. En ja, dat zou mij in het geheel niet verbazen.


En het laatste hartje is van Jeanne, niet de ene Jeanne, maar de andere Jeanne. De Jeanne van het blog  Zo van dat. Klik  
Haar zojuist aangeschafte tas vormde zich geheel vanzelf tot een hartje.


Volgende week dus een nieuwe serie.

3 opmerkingen:

Jeanne L. zei

Dank voor het plaatsen van mijn foto!
Enne... Hoe is het met je cal- deken?

Bettie zei

Slecht, Jeanne, het wordt niet mooi!

Jeanne zei

O wat jammer! Ik ben er nu met 4 bezig. Maar geen ervan is perfect....Ben wel helemaal hooked!...h