Totaal aantal pageviews

maandag 13 januari 2014

Madonna van de appelbollen

Deze Madonna zag ik in Groede (Zeeland, Zeeuws-Vlaanderen om precies te zijn). Ik noem haar de Madonna van de appelbollen.
Je kunt nog steeds meedoen, met deze serie. Dan stuur je mij een foto die jij maakte van een Madonna met of zonder kind en dan plaats ik die foto hier, met een link naar jouw blog. En als je geen blog hebt, kun je toch meedoen natuurlijk, alleen valt er dan niks te linken. bettievdgriend@hotmail.com Volgende week de laatste Madonna en dan start er een nieuwe serie

2 opmerkingen:

KnutzEls zei

Diezelfde Madonna heb ik ook gefotografeerd, maar toen had ze geen appelbollen in de aanbieding. Jammer, ze zullen vast zalig zijn geweest ;-)

Jeanne zei

Jazeker Els, ze zijn erg lekker!
@ Bettie Leuke foto!