Totaal aantal pageviews

zaterdag 25 januari 2014

Droomtaart (2)

Dat is nou nog eens even leuk.
Laatst plaatste ik  hier toch het recept van de droomtaart? De taart die ik zo lekker vind en die zo slecht is voor de lijn?
Ik schreef erbij dat ik graag zou willen weten wie de taart bedacht heeft, zodat ik haar of hem een compliment zou kunnen geven.
En wat denk je, de maakster van de taart heeft zelf gereageerd. Ze heet Joke en ze maakte de taart voor haar man die zo van kokos en van witte chocola houdt.
Nou Joke, bij dezen dus: een heel groot compliment voor het verzinnen van die heerlijke taart.
Ik ga nu meteen even kijken bij je andere recepten. Dat zijn er een heleboel, zag ik in de gauwigheid.
Erg leuk dat je reageerde. Ik ben nog wel even benieuwd hoe je hier terecht kwam. Googelde je op droomtaart misschien?
Hoe dan ook: hartelijk dank.
Recepten van Joke: klik

Geen opmerkingen: