Totaal aantal pageviews

dinsdag 10 december 2013

Annabordje

Kijk, dit was mijn Sintcadeautje voor Nienke. Een echt Annabordje. 
Ik ben er zelf helemaal weg van, nog steeds. Zoiets leuks kun je gewoon laten maken.
Je kiest een passende foto uit. Dat was nog het moeilijkst, want ik had bedacht dat het wel een eetfoto moest zijn. Voor op een bordje hè, dat snap je. Als dat gelukt is,  moet je de uitsnede bepalen en vervolgens kies je een rand. Ook lastig,  want er is heel wat mogelijk. En tenslotte kun je er een tekst op plaatsen. Dan druk je op verzenden. Echt dat deed ik op maandagmorgen en woensdagmiddag was het bordje in huis.
Het is gemaakt van melamine, onbreekbaar en kan in de afwasmachine.
Ik bestelde het hier: klik.
Ik vond dat ik best een beetje reclame mocht maken. Dus bij dezen.

3 opmerkingen:

Marga zei

leuk!

Juffrouw Waardvleugel zei

Een mooi kind, een mooi bordje!
Xx

Kitty zei

Wat een super leuk bordje! Heel leuk cadeautje ook!