Totaal aantal pageviews

woensdag 6 november 2013

Stuur een Foto: Rivieren

'Rivieren, foto's van rivieren', vraagt Els bij Stuur een Foto. Klik.
Dat was nog even moeilijk kiezen. Ik groeide op in Dordrecht en Terneuzen. Maas, Merwede, Noord, Westerschelde.  Er was eigenlijk altijd een rivier in de buurt.
En dan de vakanties. Nou ja, alleen deze zomer al. De Spree, de Thames, de Donau...
Maar ik kies uiteindelijk toch voor deze foto. De Mekong, in Vietnam. Groots, groot en indrukwekkend. En altijd mensen in de buurt. Dus een kleurrijk beeld van een prachtige rivier. Al zie je maar weinig van de rivier!


1 opmerking:

Juffrouw Waardvleugel zei

Geen foto wel een reactie. Geweldig de Mekong!! Veel indrukken en als ik je foto zie ben ik zo weer terug en ruik de rivier.
Nu zit ik dicht bij de Waal. Ook mooi en vanochtend stond het water erg hoog!
Xx