Totaal aantal pageviews

zaterdag 16 november 2013

Doodle tag

Bij TagAlong is het thema deze week Fruit & Flowers.
Vind ik een leuk onderwerp en ik heb deze tag gemaakt. Een doodle tag.
Dat doe ik tamelijk vaak, doedelen. Vooral als ik ergens naar luister, dan concentreer ik me veel beter. En als je er op let, zie je dat heel veel mensen dat doen.
Ik vind dat deze tag best aan een bosje bloemen of een cadeautje kan.Ik heb expres wat ruimte over gelaten om nog iets in te schrijven. Een naam of zo of een felicitatie.
Maar ik had hem ook helemaal vol kunnen doedelen, al luisterend naar de radio.
Hoe dan ook heb ik het nuttige met het aangename verenigd. (De tag was nuttig, de radio aangenaam, of eh toch andersom misschien?)
Je kunt altijd meedoen, moet je hier even klikken. Hier.

3 opmerkingen:

Unknown zei

Doedelen is heerlijk. Dat ben ik helemaal met je eens. Jouw doedels zijn echt prachtig!

Deborah zei

Those oranges look so tempting! A lovely tag.

Bertiebo zei

Eh Lidwien, de eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat de achterste doedels niet van mij zijn hoor. Of snapte je dat wel?