Totaal aantal pageviews

woensdag 23 oktober 2013

Stuur een Foto: over koffie, thee en foto's

Zoveel verschillende mogelijkheden als je een kopje koffie wil drinken. Maak maar eens een juiste keuze. Gelukkig hoefde ik in dit geval niet te kiezen, want ik drink nooit koffie en bestelde een lekker kopje thee. Bij thee moet je natuurlijk ook kiezen: gewoon, groen, rooibos, smaakje... Maar dat ligt toch iets eenvoudiger.

Verscheidenheid is deze week het thema bij Stuur een Foto: klik.
'Voor welke keuze stond jij?', vraagt Els.

Kiezen vind ik vaak moeilijk.
Voor dit thema heb ik zeker een uur  zitten zoeken in mijn foto's. Op zich leuk natuurlijk, maar weer bleek ik niet goed te kunnen kiezen. De verscheidenheid was te groot.

Ik constateerde dat ik veel te veel heb bewaard. Ik ga dus een heleboel foto's wegdoen. Moet ik weer kiezen. 
Tja...

Geen opmerkingen: