Totaal aantal pageviews

zondag 14 juli 2013

Stuur een Foto, Berlijn (3)

Bij Stuur een Foto gaat het deze week over reizen en komt dat even goed uit nu ik op reis ben. Ik ben de hele dag aan het fotograferen, dus viel er veel te kiezen. Maar deze foto vind ik echt heel goed bij het thema passen en dit is dus mijn bijdrage voor deze week. Berlijn, een stad zo vol met Street Art en graffiti, niet te geloven. Ieder muurtje en ook de overblijfselen van DE muur vol gekalkt. Soms mooi, soms lelijk, grappig, irritant, wijs. Kies maar. Ik moet wel zeggen dat het wat veel is. Maar er is niets te zien op de historische gebouwen dus dat valt dan weer mee.

1 opmerking:

Jeanne zei

Van je eerste reis herinner ik me nog wel iets ja:-). Van de tweede en derde natuurlijk niets, maar de tekst op deze foto is volgens mij van Tolkien, en ook die herinnert aan die tijd: "Niet ieder die zwerft is teloor" en dat is een mooie slogan.