Totaal aantal pageviews

zondag 16 juni 2013

Sunday Postcard Art

Bij Sunday Postcard Art is het thema vandaag: all things masculine, mannelijk.
Ik heb al heel lang niet meer mee gedaan, elke keer denk ik als ik het onderwerp zie: leuk, heb ik zin in. Maar het komt er gewoon niet van. Heel stom, want nu heb ik (luisterend naar Anne van Egmond en naar Adres Onbekend op radio Noord-Holland) heerlijk zitten prutsen.


Ik maakte er zelfs twee, die tweede hoort wel bij de eerste, maar niet bij het thema.
Toch weer eens vaker doen. Maar ja, ik zit ook te borduren en te lezen en die dingen kunnen nu eenmaal niet tegelijk.  Het lijkt net of ik steeds minder tijd krijg. Heel gek. Maar dit terzijde.
De kaarten verstuur ik via Postcrossing denk ik, er is altijd wel iemand die aangeeft zelfgemaakte kaarten te kunnen waarderen. Er zijn trouwens ook mensen die aangeven echt geen zelfgemaakte kaarten te willen ontvangen.

10 opmerkingen:

Julie S zei

These are really lovely and go so perfectly together.

Rosie zei

Sehr schöne Karten sind das geworden, Bertie.

Ich wünsche Dir noch einen schönen Sonntag

johanna zei

wunderbare karten, gefallen mir gut!

Juffrouw Waardvleugel zei

Mooi! Heel mooi!
De Juffrouw

Deborah zei

Love your dashing officer postcard - and his lady. Reminds me a little of Vronsky and Anna Karenina.

Rika zei

Twee mooie kaarten!

Jeanne zei

Ze zijn echt mooi! En wat grappig, dat je het schijnbaar nog drukker hebt dan vroeger. Met leuke dingen, neem ik aan?

idémakeriet zei

Achter een handgemaakte kaart schuild zoveel liefde vind ik.
Ik mis dat tegenwoordig wel, alles gaat immers digitaal?
Maar je kaartjes zijn mooi geworden hoor.
Liefs gerda

Martina zei

They are both spectacular! I'm glad I came by to see your work today!

KnutzEls zei

Prachtig!