Totaal aantal pageviews

donderdag 27 juni 2013

Stiekem

'En? Heb je nog stiekem een Oranjelot gekocht?', vroeg ik echtgenoot daarnet. 
 Dat zit zo: jarenlang speelden wij automatisch mee in de Staatsloterij. We wonnen nooit wat. Bijna nooit, een keer hadden we zestig gulden. Ook hadden we wel eens de kosten van het lot terug. Maar dat was het.
Na jaren zagen we  in dat het ons wel heel veel had gekost, maar niks had opgeleverd.  Dus zetten we het abonnement stop.
Nou en sindsdien koopt echtgenoot zeer regelmatig een staatslot. En dan hoopt hij op een dag met een gigantische grijns op zijn gezicht de trap af te komen, met het winnende lot in zijn hand.
Maar ja, een stiekem lot, daar kan volgens mij geen zegen op rusten. Dus informeer ik even. Dan is het niet meer stiekem hè, snap je.
Het antwoord daarnet was trouwens JA.
Dus als jullie de dertigste niets van mij horen, dan ben ik even een reisje regelen, of winkelen, of....

Geen opmerkingen: