Totaal aantal pageviews

woensdag 17 april 2013

Spring is in the air


In the air, dáár is de spring. Dat is toch alvast wat. 


Het is ook niet echt koud. Dit geraniumpje staat dapper te bloeien (ja ik weet dat het geen geranium is, maar ik noem het lekker toch zo). En het stormt niet en het regent niet. Maar de pasgeboren lammetjes die vanmorgen op het land werden gezet door de schapenboer lagen nog zo verschrikkelijk te bibberen...


  Bovendien is  alles is meteen zo veel gezelliger als de zon schijnt. Dus kom nou toch eens op zon!


Voor Karin: dit is een Geranium. 's Zomers staat onze tuin er vol mee. En die in de pot heet Pelargonium.

3 opmerkingen:

Karin zei

Maar wat is dit dan voor plant. Ik zou er ook de naam geranium aan geven?!

Bertiebo zei

Ik heb er even een foto bijgezet, Karin. Van de echte geranium.

Karin zei

haha, dank je wel Bettie, voor je uitleg. Pelargonium,ik zal 'm onthouden. Blij dat er dan toch ook echte geraniums in mijn tuin staan in de zomer, in een donkerpaarse - bijna bruine kleur. Die noemde ik altijd de wilde geranium. En die in de pot de getemde geranium. Maar nu weet ik dat dat dus een pelargonium is!