Totaal aantal pageviews

maandag 25 maart 2013

Claudia de Breij.


Op de dag dat Anna ( twee weken voor de verwachte datum) werd geboren, zouden we eigenlijk naar een voorstelling van Claudia de Breij gaan in De La Mar. Natuurlijk stond ons hoofd er niet naar. Dus hadden oudste zoon en zijn vriendin een mazzeltje: zij gingen in onze plaats. Superenthousiast waren ze, zodat wij besloten alsnog te gaan. Gelukkig lukte het om nog kaarten te krijgen, gelukkig, want inderdaad, we vonden de voorstelling fantastisch. Claudia kan prachtig zingen, ze heeft wat te vertellen en is bijzonder geestig. Daarbij prima muzikanten om haar te begeleiden en zo hadden we een heerlijke middag, met een lach en een traan.
Ik heb al eens eerder hier 'Mag ik dan bij jou' laten horen. Klik. Je kan dus nu wel zeggen dat ik fan ben. De voorstelling heet Alleen en jammer genoeg zijn de prachtige liedjes nog niet op cd verkrijgbaar, want anders hadden we die zeker gekocht, hoewel ik nooit cd's koop en ook niet download, dus dat zegt wat!
En ik voeg er nu nog het koningslied aan toe. Getiteld: Nederland. Wat een goeie tekst en wat een sterke compositie:

Geen opmerkingen: