Totaal aantal pageviews

dinsdag 29 januari 2013

Invaljuf

Lang geleden heb ik dit wel eens met een klas gedaan: een lino maken. Daarna eigenlijk nooit meer. En ook niet gezien bij collegae (wat is dat toch een stom woord, collegae,  ik ga voortaan gewoon het woord collega's gebruiken). Maar toen ik vorige week een dagje ging invallen waren de kinderen er aan bezig en toen ze even vrije tijd hadden gingen ze bijna allemaal verder aan hun werkstuk. Een week later ging ik weer invallen in dezelfde groep en zag ik de resultaten. Zo leuk en de kinderen waren apetrots toen ik vroeg of ik er foto's van mocht maken omdat ik ze zo mooi vond. 'Ja hoor, doe maar', met zo'n onverschillig gezicht, maar wel met glimoogjes! Pubers!
Ik zou bijna zin krijgen om het zelf te proberen. Bijna hoor, want ik kan niet tekenen. Maar dan ook echt niet. Zo'n neushoorn, ik zou het dat kind niet na doen. Dus nee, dan maar gewoon plezier beleven aan wat ik zie.

Geen opmerkingen: