Totaal aantal pageviews

donderdag 19 juli 2012

Stuur een foto: Bruggen

Els vraagt bij Stuur een Foto deze week bruggen. Ik had ze voor het uitzoeken hoor, de bruggen. Blijkbaar hou ik er van. Maar deze is recent, dat zie je natuurlijk wel. Ik maakte hem een paar weken geleden in London. We waren ergens helemaal achterin de Docklands en ik had gelezen dat er een voetgangerstunnel onder de Theems is, daar in die buurt. Dan zijn wij wel zo dat we daar dan ook door willen. Zo gezegd zo gedaan. We kwamen uit aan de andere kant en besloten langs de rivier te lopen tot ongeveer bij de Tower. Het is leuk, je kunt inderdaad grote stukken langs de Theems lopen. Af en toe wordt je een stukje omgeleid en dan kun je weer verder. Maar die Tower kwam maar niet in beeld. We hebben echt wel een paar uur gelopen. Ik heb zelfs nog even getwijfeld of we wel de goede kant op gingen. Maar uiteindelijk verscheen hij toch,  met tot onze grote verrassing de Olympische ringen eronder. Het was een beetje aan het eind van de middag en door de iets gekleurde lucht een prachtig gezicht. Overigens was het toen nog een heel stuk lopen. Toen we er waren wilden we de brug ook over, maar hij ging net open. De ringen werden opgehaald, er passeerden een paar grote schepen en toen mochten we erover. De ringen kwamen op dat moment nog niet terug. Dat zagen we veel later op de avond gebeuren.
Meer bruggen? Klik!

Geen opmerkingen: