Totaal aantal pageviews

donderdag 12 juli 2012

Sint Petersburg

  Pushkin, Saint Petersburg City arrived from google.ru , lees ik aan de zijkant van mijn blog. Leuk, iemand uit Sint Petersburg neemt de moeite om op mijn blog te kijken. Misschien hij wel denk ik dan meteen. Die man die ik een paar jaar geleden in Sint Petersburg fotografeerde.  't Zou zomaar kunnen.
Maar gek is het wel dat ik bij Sint Petersburg meteen denk aan een staande zonnebader. Niet aan de Hermitage, niet aan de haven, niet aan allerlei prachtige gebouwen, niet aan....
Nee, ik denk aan hem. Omdat ik het zo gek vond dat de mensen daar STONDEN te zonnebaden. Want hij was bepaald niet de enige. Liggende mensen zag ik niet, er was heus wel plaats voor, maar ik zag ze niet. Bijzonder.
Deze foto maakte ik overigens in april. Het was daar toen prachtig weer. Beter dan hier in juli.
Zo het onderwerp 'Weer' hebben we nu ook weer gehad. Kunnen we dat afspreken? Een landelijke afspraak: we praten niet meer over het weer. Alleen nog in het Acht-uur journaal en verder niet. Ook geen buienradar. Kappen ermee!

Geen opmerkingen: