Totaal aantal pageviews

zondag 22 juli 2012

Opperdoezer Ronde

Opperdoezer Ronde... Ach, wat vond mijn vader dat toch lekker. Hij hield van een gekookte aardappel, met een beetje jus of een klontje roomboter. En de Opperdoezer Ronde, dat was in zijn ogen het hoogst haalbare op aardappelgebied. We zijn menig keer naar Opperdoes gereden om daar een paar kilo te kopen.
Zelf houd ik helemaal niet van aardappels. Helemaal niet. Maar echtgenoot kookte vorige week Opperdoezers en ik heb gesmuld. Echt waar. Heerlijk!
Meer over deze aardappel: klik.http://www.opperdoezerronde.nl/Home

1 opmerking:

Wieneke zei

Ze zijn lekker, maar niet meer zo exclusief als vroeger. Je kunt ze nu in elke supermarkt en overal kopen. Dus vraag ik mij af of ze alleen nog in Opperdoes groeien. ;-)
Persoonlijk word ik een beetje gestoord van al die 'pitjes' die je er met een aardappelmesje uit moet wippen.