Totaal aantal pageviews

maandag 30 juli 2012

Cadeautje

Een tijdje geleden had ik me aangemeld bij een site van de openbare bibliotheken om vragen te beantwoorden. Zo'n beetje met als doel om de bibliotheek beter op de hoogte te brengen van wat er bij de mensen leeft. Ik werd uitgekozen en heb inderdaad heel wat vragen beantwoord. Was wel leuk om te doen. Nog leuker werd het toen ik als bedankje boekenbonnen ontving ter waarde van 30 euro. Die bonnen brandden in mijn zak en dit zijn de boeken die ik er onmiddellijk voor kocht. Nou ja eigenlijk alleen het onderste boek,want dat was een dure.  Maar toen ik toch aan het snuffelen was nam ik het bovenste boek erbij. Schiet niet op natuurlijk.
Wat is dat bijzettafeltje trouwens leuk, 't is mijn eigen tafeltje hoor, maar nu ik het zo op de foto zie valt het meer op.

4 opmerkingen:

Wieneke zei

Is het een campingtafeltje?

Bertiebo zei

Echt niet!!!

Wieneke zei

Happerdehap :-))))

Bertiebo zei

Hihi!