Totaal aantal pageviews

zondag 17 juni 2012

Prijs!

'Ha, een prijs' dacht ik toen er iets in de brievenbus plofte met een ander geluid dan de normale post. Dat denk ik altijd als ik dat geluid hoor en ik heb het bijna nooit goed. Maar nu wel hoor. Een prijs van de BankGiroLoterij. Hiha!
Nou je ziet de prijs hier. Het is een handdoek en dan nog wel een handdoek waarop duidelijk staat aangegeven waar hij vandaan komt en dat cultuur je rijk maakt. Gelukkig zat er ook nog een kaartje bij met allemaal juichende mensen. En op dat kaartje staat wat je allemaal met deze handdoek zou kunnen doen. Afdrogen voornamelijk, 'na het sporten, de sauna, op het strand of gewoon voor in de badkamer'. 'Veel plezier met uw prijs'.

Dat gaat lukken hoor BankGiroLoterij. Geen twijfel mogelijk.

1 opmerking:

KnutzEls zei

Ik dacht wat hoor ik toch? Dat waren jullie, die juichten!